ဤဘေလာ့သည္ ႐ိုးမ ၃ ၏ မူလ၀ဘ္ဆိုက္ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္တြင္ ယာယီအသံုးျပဳၿပီး ပရိသတ္မ်ားကို တင္ျပေနျခင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ စိတ္ခ်လက္ခ် ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရွဳ အားေပးႏိုင္ပါသည္။
႐ုိးမ ၃ ဝုိင္းေတာ္သားမ်ား

Feb 4, 2009

ရွင္သန္ႏိုးၾကားေနသည့္ သာဓကတခု (သို႔မဟုတ္) လက္ေတြ႔က်က် စဥ္းစားၾကေစခ်င္တယ္

ဇန္နဝါရီလ (၂၁) ရက္ေန႔စြဲျဖင့္ ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ အမ်ဳိးသားေကာင္စီ၏ ရွည္လ်ားလွေသာ “လူထုအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ခ်မွတ္က်င့္သံုးသည့္ အေျခခံျဖင့္ တရားဝင္မႈကို ရွာေဖြႏိုင္ေရးအတြက္ အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရး လႊတ္ေတာ္ဖြဲ႔စည္း၍ အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးအစိုးရတရပ္ ေပၚေပါက္လာေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားသင့္ေၾကာင္း လူထုတစ္ရပ္လံုးသို႔ အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္” ဆိုသည္ကို အင္တာနက္အီးေမးလ္ အုပ္စုမ်ားမွတဆင့္ လက္ခံရရွိပါသည္။

ယင္း ရွည္လ်ားလွေသာ အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္သည္ ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ အမ်ဳိးသားေကာင္စီက ၎၏အဖြဲ႔ဝင္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားသို႔ ေပးပို႔ထားခဲ့ၿပီးျဖစ္ေသာ ယခင္အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္ႏွင့္ အခ်ဳိ႕ေနရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ မတူညီမႈမ်ားရွိသည္ဟု ေျပာဆိုသံကိုလည္း ၾကားရပါသည္။ အခ်ဳိ႕ ေလ့လာေစာင့္ၾကည့္သူမ်ားကဆိုလွ်င္ (၂၁) ရက္ ေန႔စြဲျဖင့္ ေပးပို႔ရာတြင္ (Cover Letter)၌ (NCUB Letter Head) ပါေသာ္လည္း ယခင္လို တြဲဘက္အတြင္းေရးမွဴး(၁)၏ လက္မွတ္မပါရွိေၾကာင္းကိုပင္ ေထာက္ျပၾကပါသည္။

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ျပည္သူလူထုတစ္ရပ္လံုးသို႔ အဆိုျပဳတင္ျပလာသည္ျဖစ္သျဖင့္ ျပည္သူလူထုဘက္က ရပ္တည္သူမ်ားကလည္း ျပည္သူမ်ားဘက္က ရပ္တည္ကိုယ္စားျပဳ၍ ျပန္လည္ေဆြးေႏြး ေဝဖန္ဆန္းစစ္ရေပါေတာ့မည္။

အဆိုတင္ျပခ်က္၏ အစမွာပင္ “ပိုအားေကာင္းေသာညီညြတ္မႈ တည္ေဆာက္ရန္ နည္းလမ္းမ်ား ရွာေဖြမႈမ်ားကို ပိုမိုရွင္းလင္းရန္ တင္ျပျခင္းျဖစ္သည္” ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။

ယင္းအခ်က္မွ ေအာက္ပါ ေကာက္ခ်က္ (၂) ရပ္ကုိ ရရွိပါသည္။

* ပိုမိုအားေကာင္းေသာ ညီညြတ္မႈ တည္ေဆာက္ရန္လိုအပ္သည္။
* ညီညြတ္မႈတည္ေဆာက္ရန္ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိသည္။

ယင္းေကာက္ခ်က္အတုိင္းဆိုလွ်င္ ယခုအဆိုျပဳတင္ျပခ်က္ကိုလည္း ညီညြတ္မႈတည္ေဆာက္ရန္ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိသည့္အနက္မွ နည္းလမ္းတခုအျဖစ္သာလွ်င္ ျဖစ္သည္ဟုသာ သေဘာထားရေပေတာ့မည္။ ယင္းသို႔ သေဘာထားရမည္ကို ခိုင္လံုေစသည့္ အခ်က္အလက္မ်ားလည္း အဆိုပါ အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္၏ စာမ်က္ႏွာ (၁) အခ်က္အမွတ္ (က)၊ (ဂ)၊ (ဃ) တုိ႔တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိသည္။

ယင္းသို႔ တင္ျပထားေသာ္လည္း အဆိုပါ အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္၏ စာမ်က္ႏွာ (၃)ႏွင့္ (၄)တြင္ ေဖာ္ျပခ်က္မ်ားသည္ အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခ်က္မ်ားႏွင့္ ေရွ႕ေနာက္မညီဘဲ ဆန္႔က်င္ကြဲလြဲေနျပန္သည္။

* တပ္ေပါင္းစုသေဘာေဆာင္ေသာ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား အမ်ားအျပားတည္ရွိျခင္း
* ႏိုင္ငံေရးအရ အဓိက အသံတသံတည္းမထြက္သည့္ အေနအထားကို မလြဲမေသြ ႀကံဳေတြ႕လာျခင္း
* တပ္ေပါင္းစုအေနအထားသို႔ ေရာက္ေနသည့္ အဖြဲ႔အစည္းႀကီးမ်ားအားလံုးကို ဖ်က္သိမ္းကာ တဖြဲ႔ခ်င္းပါဝင္ႏိုင္သည့္ တခုတည္းေသာ ႏိုင္ငံေရးတပ္ေပါင္းစု ျဖစ္ေပၚလာေအာင္ ေရရွည္လုပ္ေဆာင္သြားႏိုင္ရန္

အထက္ပါအခ်က္မ်ားသည္ လက္ရွိတည္ရွိေနေသာ တပ္ေပါင္းစုႏွင့္ တပ္ေပါင္းစုသေဘာေဆာင္ေသာ အဖြ႔ဲအစည္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၎တို႔၏သေဘာထားကို ရွင္းလင္းစြာ ေဖာ္ျပေနပါသည္။

ႏိုင္ငံေရးအရ တသံတည္းမထြက္ျခင္းသည္ ကိုယ္စားျပဳရပ္တည္မႈ၊ ရင္ဆိုင္ရသည့္အေျခအေနႏွင့္ ျပႆနာအမ်ဳိးအစားေပၚ မူတည္သည္။ အဖြဲ႔အစည္းတိုင္းတြင္ လြတ္လပ္သည့္ ကုိယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္မႈႏွင့္ ေရြးခ်ယ္မႈကိုယ္စီ ရွိပါသည္။ မည္သူကမွ် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ ကန္႔သတ္ထား၍ မရႏုိင္ပါ။

“ဒီမိုကေရစီလႈပ္ရွားမႈႀကီးတြင္ တေသြးတသံတမိန္႔ပံုေဆာင္သည့္ အႂကြင္းမဲ့ ညီညြတ္ေရးဟူသည္ မရွိႏိုင္ပါ။ မတူညီေသာ ရပ္တည္ခ်က္၊ အျမင္၊ နည္းနာမ်ားရွိသည္မွာ သဘာဝက်ပါသည္။ ဤသည္မွာ အာဏာရွင္စနစ္ကို တိုက္ပြဲဝင္ေနစဥ္အတြင္း ဒီမိုကေရစီ က်င့္သံုးျခင္းသာျဖစ္သည္” မဟုတ္ပါေလာ။

စစ္အစိုးရကို တိုင္းရင္းသားအင္အားစုတိုင္းက၊ ႏိုင္ငံေရးအဖြဲ႔အစည္းတိုင္းက ဆန္႔က်င္တြန္းလွန္ေနသည္၊ ဘံုရန္သူကို တိုက္ႏိုင္ဖို႔ ဘံုရန္သူဆန္႔က်င္ေရးတပ္ေပါင္းစုကို ဖြဲ႔စည္းၾကရမည္။ “တပ္ေပါင္းစုျဖင့္ ေအာင္ပြဲခံမည္” ဟု ေရွ႕က ေခါင္းေဆာင္မ်ားက သူ႔တို႔၏ ျဖတ္သန္းမႈအေတြ႔အႀကံဳမ်ားအရ ညႊန္ျပထားခဲ့ၾကၿပီ။

“တပ္ေပါင္းစုအေနအထားသို႔ ေရာက္ရွိေနသည့္ အဖြဲ႔အစည္းႀကီးမ်ားအားလံုးကို ဖ်တ္သိမ္းရန္” မည္သူ႔တြင္ အခြင့္အာဏာရွိေနပါသနည္း။ ႏိုင္ငံေရးတပ္ေပါင္းစုမဖြဲ႔ဘဲ လႊတ္ေတာ္ဖြဲ႔ရမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ရမည့္အခြင့္အာဏာ မည္သူ႔တြင္ ရွိပါသနည္း။

မည္သည့္အဖြဲ႔အစည္းမ်ားကို ဖ်က္သိမ္းပစ္ရန္ ရည္ရြယ္ေျပာဆိုေနတာပါလဲ။ ယင္းသို႔ေျပာဆိုရန္ သင့္ပါသလား။ ယင္းေျပာဆိုခ်က္သည္ တည္ရွိေနေသာ စုဖြဲ႔မႈမ်ားကို စိန္ေခၚလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ ၿခိမ္းေျခာက္ျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။

သို႔ပါ၍ အထက္ပါအခ်က္မ်ားသည္ “သဘာဝက်ပါသည္၊ အာဏာရွင္စနစ္ကို တိုက္ခိုက္ေနစဥ္အတြင္း ဒီမိုကေရစီက်င့္သံုးျခင္းသာျဖစ္သည္” ဟူေသာ အဆိုျပဳတင္ျပခ်က္ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္အခ်က္မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္ေသြဖီေနပါသည္။

ထို႔အျပင္ စာမ်က္ႏွာ (၄)တြင္ “လႊတ္ေတာ္ဖြဲ႔စည္းေဆာင္ရြက္ရတြင္မူ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားအျဖစ္ ေရြးခ်ယ္တင္ေျမႇာက္ခံ ရၿပီး ျဖစ္လွ်င္၊ သတ္မွတ္တာဝန္ေပးခံရၿပီးလွ်င္ျဖစ္ေစ အဓိကအေျချပဳမႈမွာ သက္ဆိုင္ရာအဖြဲ႔အစည္းတြင္ မတည္ရွိေတာ့ပါ” ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။

ယင္းသို႔ဆိုလွ်င္ အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္မွ ပါဝင္အေရြးခံခံရသည့္ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားသည္ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြ႔ဲခ်ဳပ္ကို ကုိယ္စားျပဳရန္၊ အေျချပဳရန္ မလုိအပ္ဟု ေျပာဆုိလိုျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုသို႔ မည္သည့္ႏုိင္ငံ တြင္ ျပဌာန္းသတ္မွတ္ထားတာရွိလွ်င္ ေလ့လာသိရွိႏုိင္ရန္အလို႔ငွာ ေဖာ္ျပေပးသင့္ပါသည္။

သို႔ေသာ္လည္း ဆက္လက္ေရးသားရာတြင္ “ထိုလႊတ္ေတာ္မ်ားတြင္ မိခင္ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားက မိမိတို႔၏ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားအေပၚ လႊမ္းမိုးမႈမ်ား အတိုင္းအတာႏွင့္အညီ ဆက္လက္တည္ရွိေနၿမဲျဖစ္သည္။ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားသည္ မိမိတို႔တဦးခ်င္း အႀကံျပဳလိုသည့္ ဥေပဒၾကမ္းမ်ား၊ အဆိုျပဳခ်က္မ်ားအျပင္ မိခင္ပါတီမ်ားက တင္သြင္းေစလိုေသာ ဥပေဒမူၾကမ္းမ်ား၊ အဆိုျပဳခ်က္မ်ားကိုလည္း လႊတ္ေတာ္တြင္ တင္သြင္းၾကသည္” ဟု ေရွ႕ေနာက္မညီ ေျပာဆိုထားျပန္သည္။

သက္ဆိုင္ရာပါတီက ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ လႊတ္ေတာ္အမတ္သည္ သက္ဆိုင္ရာ မိခင္ပါတီကိုသာ နာခံရမည္မဟုတ္ပါေလာ။ ယင္းမွာ ႏိုင္ငံေရး ကႀကီး ခေခြး ကိစၥပင္ ျဖစ္သည္။

ယင္းသို႔ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု၊ အခ်က္အလက္တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ေရွ႕ေနာက္မညီ ဆန္႔က်င္ေသြဖီေနသည့္ ကိစၥမ်ားကို ဤတြင္တခန္းရပ္၍ တရားဝင္ အသိမွတ္ျပဳမႈ (Legitimacy) ဆိုသည့္ ကိစၥမ်ားကို ေလ့လာၾကည့္ၾကပါစို႔။

အာဏာသည္ လူထုထံက ဆင္းသက္လာသည္၊ တရားဝင္အသိမွတ္ျပဳမႈကို ျပည္သူလူထုထံမွ လြတ္လပ္၍ တရားမွ်တေသာ ေရြးေကာက္ပြဲမ်ားမွတဆင့္ ရယူၾကရမည္။ ဤသည္မွာ လူတိုင္းနားလည္ေသာ အခ်က္ျဖစ္သည္။

“လူထုအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ခ်မွတ္က်င့္သံုးသည့္ အေျခခံျဖင့္ တရားဝင္မႈကို ရွာေဖြႏိုင္ေရးအတြက္ အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးလႊတ္ေတာ္ ဖြဲ႔စည္း၍ အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးအစိုးရတရပ္ ေပၚေပါက္လာေအာင္” မည္ကဲ့သို႔ ေဖာ္ေဆာင္ၾကမည္နည္း။

“လူထုအုပ္ခ်ဳပ္ေရးခ်မွတ္က်င့္သံုးသည့္ အေျခခံျဖင့္” ဆိုေသာ စကားလံုးသည္ ေဝဝါးေနေသာ စကားလံုးပင္ျဖစ္သည္။ မည္သည့္ ေနရာေဒသတြင္ လူထုအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ခ်မွတ္က်င့္သံုးမည္နည္း။ ယင္းသို႔ခ်မွတ္ၿပီးေနာက္ “တရားဝင္မႈ”ကို မည္သို႔ရွာေဖြမည္နည္း။ ႐ႈပ္ေထြးေဝဝါးလြန္းလွပါသည္။

အစိုးရတစ္ရပ္ဖြဲ႔စည္းဖို႔ဆိုလွ်င္ အစိုးရတစ္ရပ္ဖြဲ႔စည္းႏိုင္ေလာက္သည့္ ေရေျမအေနအထား ျပည့္စံုဖို႔လိုအပ္ပါသည္။ သို႔မဟုတ္လွ်င္ လူရယ္စရာျဖစ္လိမ့္မည္။ ၁၉၈၈ မွ ယေန႔အထိ ႏွစ္ေပါင္း (၂၀)ကာလအတြင္း ေတာ္လွန္ေရးေဒသမ်ား ေသးႀကံဳ႕သြားသည့္ ျဖစ္ရပ္မွန္ကို ရဲရဲ ၾကည့္ဖို႔လိုအပ္ပါသည္။ ကြင္းစကြင္းပိတ္ထဲက (လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမ)ဆိုတာ အဆိုပါ ကြင္းစကြင္းပိတ္(-----)ထဲမွာေလာက္သာ က်ယ္ဝန္းသည္ကို မိတ္ေဆြလည္း သိသည္။ က်ေနာ္လည္းသိသည္။

ဒါေၾကာင့္ တစံုတရာေသာ နယ္ေျမအက်ယ္အဝန္း၊ တစံုတရာေသာ လူဦးေရပမာဏ၊ တစံုတရာေသာ လူမႈစီးပြားေရး အေဆာက္အဦ စေသာ ေရေျမအေနအထားမ်ား မရွိဘဲ မည္သို႔ေသာ လူထုအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ခ်မွတ္က်င့္သံုးမွာလဲ။ တရားဝင္ အသိမွတ္ျပဳမႈ (Legitimacy) ကို မည္ကဲ့သို႔ ရွာေဖြမွာလဲ။ ဒီလိုေျပာေတာ့ ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္လွန္ေထာင္းသလို ျဖစ္ေတာ့မည္။

တိုင္းရင္းသား လက္နက္ကိုင္အင္အားစုမ်ာရဲ႕ လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမဆိုတာေတြကို ေမွ်ာ္မွန္းၿပီး ေျပာေနတာလား။ ထိုေဒသမ်ားသည္ ယခင္ကလို တစံုတရာ တည္ၿငိမ္မႈမရွိေတာ့ဘဲ ရန္သူနဲ႔ မိမိထဲမွာ ခြဲထြက္သူမ်ားက အခ်ိန္မေရြး စစ္ေရးအရ ၿခိမ္းေျခာက္တာကို ခံေနရသည့္ အေနအထားျဖစ္ပါသည္။ ယင္းကို ခုခံကာကြယ္ေနရသည့္ အေျခအေနျဖစ္ပါသည္။

မ်က္စိမွိတ္ၿပီး အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးအစိုးရဖြဲ႔ၾကၿပီဆိုၿပီး စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါစို႔။

အဲဒီအစိုးရရဲ႕ အဓိကအေျချပဳရာနယ္ေျမေတြ ႏိုင္ငံတကာကို ထုတ္ျပန္ေၾကျငာလုိက္ၿပီ ဆိုပါစို႔။ အဲဒီနယ္ေျမေဒသေတြကို ရန္သူက ထိုးစစ္ႀကီးေတြ၊ စစ္ဆင္ေရးႀကီးေတြ ဆင္လာၿပီဆိုပါစို႔။ ဘယ္လို ခုခံကာကြယ္စစ္ ဆင္ႏႊဲမလဲ။

ဘယ္မွာလဲ စစ္လက္နက္ပစၥည္းနဲ႔ ရိကၡာ။ ဒီကိစၥေတြဟာ စိတ္ကူးယဥ္စရာကိစၥမဟုတ္ဘူး။ အသက္၊ ေသြး၊ ေခၽြးေတြနဲ႔ ရင္းရမဲ့ ကိစၥေတြပါ။ တိုက္ခိုက္ၾကလို႔ ေသဆံုးဒဏ္ရာရသူေတြ၊ မွီခိုသူမိသားစုေတြ၊ သူတို႔ကို ဘယ္လို ေဆးဝါးကုသေပးမလဲ။ ဘယ္လို ေထာက္ပံ့ကူညီၾကမလဲ။ တိုက္ပြဲႀကီးေတြျဖစ္လာလို႔ မီွတင္းေနထိုင္ရာေဒသေတြကို စြန္႔ခြါထြက္ေျပးလာရမည့္ လူထုေတြအတြက္ ဘယ္မွာလဲ ေနစရာ၊ စားစရာ။

ဒီအဆိုျပဳတင္ျပခ်က္ထဲမွာ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တလံုးတပါဒမွ် ေရးသားေဖာ္ျပထားတာ မေတြ႔ရပါဘူး။ တမ်ဳိးသားလံုးရဲ႕ကိစၥကို ထည့္သြင္းစဥ္းစားမည္ဆိုရင္ ဒီလိုျဖစ္လာႏိုင္ေျခရွိတဲ့ အဆိုးအေကာင္းကိစၥေတြကိုပါ ထည့္သြင္းစဥ္းစားတင္ျပရန္ လိုအပ္ပါသည္။ တာဝန္ယူမႈ၊ တာဝန္ခံမႈကို ျပသဖို႔ လိုအပ္သည္။

အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးလႊတ္ေတာ္၊ အမ်ဳိးသားညီညြတ္ေရးအစိုးရကို သစၥာရွိရွိ ခုခံကာကြယ္ဖို႔ “အမ်ဳိးသားကာကြယ္ေရး တပ္မေတာ္ႀကီး” တရပ္လည္း မလိုအပ္ဘူးလား၊ အေျခခံအားျဖင့္ လႊတ္ေတာ္၊ အစိုးရ၊ တပ္မေတာ္ဆိုတာ ႏိုင္ငံတစ္ခုရဲ႕ အေျခခံအဂၤါရပ္တစ္ခုပဲမဟုတ္ပါလား။

ေနာက္ဆံုးတခုကေတာ့ လႊတ္ေတာ္နဲ႔ အစိုးရအတြက္ ဘ႑ာေငြဘယ္ကရမလဲဆိုတဲ့ ကိစၥပါပဲ။ အခြန္ေတာ္ေငြေတြ ဘယ္လိုစည္းၾကပ္ေကာက္ခံၾကမလဲ။ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ ကာကြယ္ေရး၊ လူမႈဖူလံုေရးကိစၥေတြမွာ ဘယ္လို က်ခံသံုးစြဲၾကမည္လဲ။

အေျခခံလူထုကလဲမရွိ၊ ေျမကလည္းမရွိ၊ ေငြကလည္းမရွိ တပ္မေတာ္လည္းမရွိရင္ေတာ့……

လက္ရွိတပ္ေပါင္းစုက အလုပ္မျဖစ္ဘူး၊ ရန္သူကို စုစည္းညီညြတ္စြာ မထိုးႏွက္ႏိုင္ဘူးလို႔ သံုးသပ္မိတယ္ဆိုရင္ တပ္ေပါင္းစုကို ဘယ္လိုျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမလဲဆိုတာကိုပဲ လက္ေတြ႔က်က် စဥ္းစားအဆိုျပဳေစခ်င္ပါတယ္။ လက္ရွိ ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနက ေတာင္းဆိုေနသည္ကို လက္ေတြ႔က်က် တုန္႔ျပန္ႏိုင္မည့္ တပ္ေပါင္းစုတစ္ရပ္ျဖစ္ရန္ လိုအပ္ပါသည္။

ခိုင္မာက်ယ္ျပန္႔သည့္ တပ္ေပါင္းစုတစ္ရပ္ ဖြဲ႔စည္းေရးကို ရည္ရြယ္႐ိုးမွန္ရင္ လက္ေတြ႔က်က်စဥ္းစားဖို႔ လိုအပ္ပါသည္။

ယင္းသို႔မဟုတ္ရင္ “ဖြတ္မရ ဓါးမဆံုး” မည့္ကိန္း ဆိုက္ပါလိမ့္မည္။

*************

တူေမာင္ညဳိ
(၂၀၀၉ ခုႏွစ္၊ ဇန္နဝါရီလ ၂၄ ရက္)

No comments:

Post a Comment